Obecny czas to Wto 13:53, 12 Gru 2017 | Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum www.dallastychy.fora.pl Strona G│ˇwnaForum www.dallastychy.fora.pl Strona G│ˇwna
U┐ytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

ja tez jestem panikara - i meczylam rodzine przez rok czasu
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dallastychy.fora.pl Strona G│ˇwna » I Liga
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 12:39, 10 Kwi 2014    Temat postu: ja tez jestem panikara - i meczylam rodzine przez rok czasu

Pora co┼Ť zrobi─ç dla siebie mam racj─Ö?
[link widoczny dla zalogowanych]
mmmmm .... witajcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
SPIERNICZAM daleko od ludzi takich jak ty, kt├│rzy atakuj─ů mnie nic o mnie nie wiedz─ůc.

materiały naprawdę fajne - aż miło się czyta [link widoczny dla zalogowanych] Tylko wtedy ładnie się ułoży!
agusia wielkie dzieki.to wydaje mi sie calkiem prawdopodobne.dziekuje Sorry, ale kogel-mogel z tego co wiem, robi sie tez z bialkami nie? Ja nie pij─Ö, nie pal─Ö, ucz─Ö si─Ö w miar─Ö, k┼éopot├│w wychowawczych raczej nie sprawiam, cho─ç zdarza si─Ö, ┼╝e nieraz co┼Ť tam odpyskuj─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] Bardzo prosz─Ö o pomoc z g├│ry dzi─Ökuje [link widoczny dla zalogowanych]
w kabinie si─ůd┼║ na dolnej ┼éaweczce, bo tam temperatura jest ni┼╝sza ni┼╝ w g├│rnych rz─Ödach. Mia┼éam robion─ů cytologi─Ö i wysz┼éo ┼╝e mam 3 grup─Ö- stan zapalny, du┼╝y stopie┼ä, lekarz przepisa┼é mi Betadine i Gynalgin, to pierwsze ju┼╝ wybra┼éam, a teraz bior─Ö ten Gynalgin, dzi┼Ť 6 globulka z 10 sztuk. Bula, naprawd─Ö ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e si─Ö nie poddajesz! Czy po glodowce jak schudlyscie te kilka kilo to nie balyscie sie zaczac jesc? potrzebne sa akty urodzenia obu partnerow, plus ewentualne zaswiadczenia o rozwodzie jesli takowy byl... jesli chodzi o jeansy to LEE nigdy mi si─Ö ani nie wyci─ůgnely, ani nie spra┼éy, ani nie przetar┼éy ani nie podziurawi┼éy, jeden model nosze juz od 4 lat, Levi's s─ů za to BEZNADZIEJNE, wszystkie pary kt├│re mia┼éam powyci─ůga┼éy si─Ö i poprzeciera┼éy bardzo szybko. Wieczorami przewaznie kazdy odpoczywa w domowych pieleszach, jedynie w weekendy jest szansa na troszke ozywienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wsparlam sie tez tym,ze kiedys mialam taki przedmiot na uczelni,tylko musze odkurzyc wiedze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uwa┼╝am,┼╝e dlaczego zdrobnienie ma by─ç ┼Ťmieszne jak mam na imi─Ö Aleksandra to jest infantylne m├│wienie do mnie w wieku 30-lat Olu?
[link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ť─ç Dziewczyny i oczywi┼Ťcie ch┼éopaki

jestem taka szcz─Ö┼Ťliwa a nie mog─Ö nikomu o tym powiedzie─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dlaczego? U st├│p mam w┼Ťciek┼éy r├│┼╝, a d┼éonie ┼éagodniej - francuski manicure
kikka, dobrze m├│wisz, ┼Ťwieta racja!
Mieszkamy w dzielnicy fabryczna na Muchoborze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kr├│lowo ┼Üniegu, by┼éa┼Ť u jakiego┼Ť specjalnego lekarza?
[link widoczny dla zalogowanych]

Iggy Pop - Passanger [link widoczny dla zalogowanych] Nie bierzecie pod uwage ile wa┼╝─ů ko┼Ťci i diete dostosuwywuje si─Ö do grupy krwi a nie robi si─Ö samowolki.
[link widoczny dla zalogowanych] ozmiaru.html Kto mi pomoze- teraz czuje w dole brzucha po prawej stronie taki bol - co to moze byc! Czy to znaczy, ┼╝e miedzy czasie zarazi┼éam sie toksoplazmoz─ů? W ulotce pisz─ů, ┼╝e to si─Ö zdarza. A powiesz mi co Cie tak zdenerwowalo w Centro? [link widoczny dla zalogowanych]
Siemka ja mam du┼╝y problem 18 pa┼║dziernika mialam dosta─ç okres ale w tm czasie by┼éa chora (wi─Öc mo┼╝e dlatego nie dostawala bo s┼éyszalam ze przez chroby okres tak┼╝e mo┼╝e nie nadej┼Ť─ç) dzi┼Ť jest 16 listopada a ja nadal nie mam okresu.. witaj olala ! Do tego, poniewa┼╝ mam stepper skr─Ötny, modeluj─ů mi si─Ö biodra i talia. Polecam.. 17 zjadam obiad /jedno danie/. W sumie teraz to ja si─Ö z tego ┼Ťmiej─Ö, bo jak kiedy┼Ť ma┼éo jad┼éem, by by─ç szczup┼éym, teraz jem du┼╝o, by utrzymywa─ç swoj─ů sylwetk─Ö na odpowiednim poziomie i nie traci─ç mi─Ö┼Ťni Ja wybieram sie na swieta do Polski i juz nie moge sie doczekac, rowniez sniegu gdyz tu gdzie jestem nie ma go wcale tylko czasami widze zasniezone szczyty gor.
Na sam ┼Ťrodek do pieroga w┼éo┼╝y─ç pokrojon─ů w kostk─Ö fet─Ö (zwykle 1 kostka ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam zamiar umuwic sie z Dr kobusem na dermabrazje mechaniczn─ů, moja twarz wyglada okropnie mam duzo blizn po tradziku i nie wyglada to dobrze , mam pytanko czy ktos moze z was mia┼é u niego taki zabieg???
barcelona rulezz piekne miasto
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy mo┼╝liwe jest ÔÇťg┼éodzenie jedzeniemÔÇŁ ?
[link widoczny dla zalogowanych]
sory,je┼Ťli ci─Ö urazi┼éam,ale wg wagi i wzrostu tak mi logicznie wychodzi i tyle ,58 kg to zn├│w nie jest a┼╝ tak ma┼éo,a co kunsztu aktorskiego MM zdania nie zmienie,o ile mi wiadomo ona te┼╝ nie by┼éa z niego zadowolona
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy kto┼Ť z was by┼é na takich wyje┼╝dzie? [link widoczny dla zalogowanych] Lepiej sie szkolic w salonach ktore maja umowy z takimi warsztatami,czy pod okiem instruktora.np w weekendy w grupach 2,3 osobowych?
2 razy dziennie czy codziennie, bo twarz nie zrobi ci sie ladnie opalona a ZOLTA!! Jest to zdecydowanie ta┼äszy spos├│b na plaski brzuch ni┼╝ godziny sp─Ödzone na si┼éowni, a ponadto ciekawszy od ÔÇ×brzuszk├│w . Mam podluzna twarz!! My┼Ťlicie, ┼╝e mog─Ö by─ç w ci─ů┼╝y? Pytalas o glodowke bez przygotowania ,Tyle razy juz pisalismy o tym ,a Tobie nie chce sie czytac wiec pytasz o to samo ... [link widoczny dla zalogowanych]
ale jesli chodzi o to gdzie go mierzy─ç w najwiekszym wcieciu czy na wys. Dobrze te┼╝ jest je┼╝eli juz jakie┼Ť sw─Ödzenie wyst─Öpuje podmywa─ç sie zaparem z rumianku. Czy mam si─Ö ba─ç? no to i ja do┼é─ůcz─Ö do klubu ostatnio noce to koszmar ci─ůg┼ée dr─Ötwienie jednej i drugiej r─Öki +sztywnienie karku Na wrastaj─ůce paznokcie stosuje c─ů┼╝ki, wycinam wrastaj─ůcy paznokie─ç co 1-2 miesi─ůce i jako┼Ť daje rade. godzin─Ö, p├│┼║niej przestaje. pomoze .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak milo,ze jestes Eurydyke Juz sie stesknilam
[link widoczny dla zalogowanych]
i wsun─ů┼éem pod niego wacik.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
44 to samo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam wrazenie ze u mnie wszystko sie zatrzymalo i juz nie wiem jak cwiczyc zeby bylo dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I to tyle.

Mi┼éego dnia dziewczyny i mo┼╝e jest kto┼Ť ch─Ötny na towarzyszenie mi w pokoju od 8.08 ??? [link widoczny dla zalogowanych] No w┼éa┼Ťnie mia┼éam w─ůtpliwo┼Ťci bo lekarka m├│wi┼éa ze dostane po kuracji tygodniowej, a nie w trakcie.
Mimo przeprowadzonego w salonie remontu, maj─ůcego wywiera─ç na potencjalnych klientach wra┼╝enie elitarno┼Ťci, luksusu i presti┼╝u realnych zmian na lepsze, niestety brak. zdrowa babeczka A lata ju┼╝ czy od 21 lipca z krakowa ? str. Czyli je┼Ťli masz obroty 200 000 ty┼Ť to oko┼éo 10 000 ty┼Ť z czego musisz zap┼éacic pracownikom p─Ösj─Ö i zusy. [link widoczny dla zalogowanych]
i wiem o tobie wszystko... ┼éorany ale macie problemy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Slyszalam jednak ze jest to dlugotrwaly proces leczenia, juz wczesniej mialam podobna operacje i tez zostaly mi takie slady jak po zszyciu ale nie schodzily przez te kilka miesiecy jak smarowalam reke wiec wiem ze nawet tyle czasu na samym smarowaniu nic tu nie da. co┼Ť w tym stylu.... dzi─Ökuj─Ö, zastanawiam sie tylko jeszcze co jest lepsze meridia czy adi? co do herbaty ja lubie pic dilmaha troche drogi ale na jedzeniu przeciez oszczedzam hihihihihi i smakuje mi jasminowa z zielona herbata a na kupke dzia┼éa na mnie Figurka , ale zauwazy┼éam ze doraznie bo jak czesto to przyzwyczaja sie organizm i nic tylko nie wiem czy lekarz ci mowil ze stosujac gynalgin musisz powstrzymac sie od wspolzycia do czasu zakonczenia leczenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja czytam caly czas, ale nie ma co pisac.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrˇt do gˇry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dallastychy.fora.pl Strona G│ˇwna » I Liga
WyÂwietl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.